POWER box - teljesítménynövelés szabályozással és garanciavesztés kockázata nélkül

A DTE Systems POWER boxa alapvetően egy külső számítógép a turbófeltöltős motorok professzionális teljesítmény- és nyomatéknöveléséhez. Mindezt teljesen biztonságos módon, a vezérlőegységben lévő eredeti szoftverbe való beavatkozás nélkül teszi. A powerbox a kiválasztott érzékelők áthidalásával kapcsolódik a motorhoz. A teljesítménynövekedés általában körülbelül 10%-tól maximum 25%-ig terjed, az adott motortól függően. A teljesítményt a powerboxon található gomb megnyomásával lehet szabályozni az üzemmódváltással, de stílusosan a mobilalkalmazáson keresztül is! Az egész rendszert német mérnökök programozzák, így a minőség és a megbízhatóság 100%-ban garantált. Ezért ideális megoldás új, garanciális járművek tulajdonosainak, de olyan régebbi járművek tulajdonosainak is, ahol a tulajdonos nem szeretne (gyakran szakszerűtlenül) beavatkozni az eredeti szoftverbe. A német csúcsminőséget bizonyítja, hogy ezeket a termékeket számos márkakereskedésnek szállítjuk az egész világon! A beszerelést Csehország és SK területén bárhol biztosítjuk.
DTE Systems - európai vezető
A DTE Systems európai vezető szerepet tölt be a professzionális Power boxok és pedálboxok fejlesztésében és gyártásában. Minden, beleértve magát a gyártást is, teljes egészében Németországban történik. A DTE rendszeresen megnyeri a németországi tuningmagazinok összehasonlító tesztjeit. A csúcsminőséget bizonyítja, hogy a DTE Systems termékeit több tucat márkakereskedőnek szállítjuk Csehország és SK-szerte, még a legerősebb prémium márkájú járművekhez is. Ezek már tisztességes referenciák és elegendő statisztikai adat a gyártó kiváló funkcionalitását és kiemelkedő kompetenciáját igazolják. Ha még jobb képet szeretne kapni a német DTE Systems cégről, nézze meg a videót. Csehországi cégünk, a DPF-CAT Systems a REMUS és a DTE márkák kizárólagos forgalmazója Csehországban és SK-ban.
Nabídka Poweboxů exisujte téměř pro všechna přeplňovaná vozidla. Více info viz dále.
Hogyan működik technikailag a Powerbox?
- A powerbox külső számítógépként működik, és a motorhoz 3-6 kiválasztott érzékelő csatlakoztatásával - vagy áthidalásával - csatlakozik (lásd a leírást és az alábbi videót). A powerbox is így kapja az áramellátást.
- Ne zavarja a vezérlőegység eredeti szoftverét!

- A Powerbox nanoszekundumok alatt értékeli és módosítja a hídszerűen összekapcsolt érzékelőkből származó adatokat (a versenytársakhoz képest sokkal drágább és gyorsabb processzort használ). A módosított adatok alapján a jármű vezérlőegysége a turbófeltöltő nyomás növelésével és a befecskendezési arányok módosításával reagál, ami nagyobb nyomatékot és teljesítményt eredményez.
- Ez a nyomásnövekedés azonban logikusan csak az eredeti szoftver határain belül történik - azaz amennyire az eredeti járműszoftver lehetővé teszi. Ezért van az, hogy a teljesítmény növelésének lehetősége egyes járműveknél nagyobb, míg másoknál kisebb. Mindez az adott motor kiaknázatlan potenciáljának megfelelően - kifejezetten az Ön járművéhez lásd katalógusunkat. - eShop

- Tehát, ahogy a fentiekből logikusan következik, minden valóban az eredeti szoftver szerint működik, ahogy azt az autógyár fejlesztői megengedték, és ezért minden teljesen kockázatmentes az Ön motorja számára. Egyszerűen fogalmazva, a powerbox "stimulálja" a jármű vezérlőegységét, hogy többet használjon ki a benne rejlő lehetőségekből.
- A benzinmotoroknál a szívólevegő nyomását, a turbónyomást és a vezérműtengely pozíció érzékelőket hidalja át. Dízelmotoroknál a szenzorok a szívólevegő nyomása (befecskendezés), a turbónyomás és a vezérműtengely pozíciója.

- Egyes nagyteljesítményű benzinüzemű járművekben az egész rendszer több mint 3 csatornás, és más érzékelők adatait is érzékeli - pl. BMW S55 (M2 Comp/M3/M4), Mercedes V8 stb. A piacon lévő gyártók túlnyomó többsége csak egyszerű 2 csatornás rendszert használ, a legolcsóbb kínai termékek még csak 1 csatornásak is. El a kezekkel azoktól.
- A teljesítményszabályozás ezután az egyes üzemmódok közvetlen a Powerboxon történő átkapcsolásával történik (lásd alább). A rendszer nem csak könnyen szétszerelhető (az érzékelők leválasztása a hozzáférhetőségtől függően nem vesz igénybe 5-20 percnél többet), de szükség esetén a Powerbox helyett egy "elektronikus dugó" csatlakoztatásával a készüléket néhány másodperc alatt ideiglenesen le lehet kapcsolni.
- A kábelezést nem kell lecsatlakoztatni, ha a motortérben akarod álcázni...
A Powerbox nanoszekundumok alatt kiértékeli és módosítja az áthidalt érzékelők érzékelt adatait (a konkurenciához képest sokkal drágább és gyorsabb processzort használ).
- A módosított adatok alapján a jármű vezérlőegysége magától reagál a turbófeltöltő nyomás növelésére és a befecskendezési arányok beállítására, ami nagyobb nyomatékot és teljesítményt eredményez.
Ez a nyomásnövekedés azonban logikusan csak az eredeti szoftver keretein belül történik - azaz csak annyival, amennyit a jármű eredeti szoftvere megenged. Ezért a teljesítmény növelésének lehetősége egyes járműveknél magas, míg másoknál alacsony.
- A fentiekből logikusan következik, hogy minden az eredeti szoftver szerint működik, ahogy azt az autógyár fejlesztői megengedték, és ezért minden teljesen kockázatmentes az Ön motorja számára. A Powerbox csak "stimulálja" a jármű vezérlőegységét, hogy jobban kihasználja a benne rejlő lehetőségeket.

A POWERBOX működése és előnyei
- Összeszerelés után kiválasztja a 3 előre meghatározott üzemmód - Hatékonyság- Dinamikus- Sport - egyikét, és ezeken a programokon belül a plusz és mínusz gombokkal tovább módosíthatja a beállításokat (teljesítmény növelése - csökkentése). Az üzemmódokat közvetlenül a Powerboxon (fel kell emelni a motorháztetőt) vagy a mobilalkalmazásban (drágább "X" változat) válthatja. Katalógusunkban csak ezt a kifinomultabb változatot találja. Nemcsak a vezérlés miatt, hanem a powerboxban lévő online hozzáférés és szoftverfrissítés lehetősége miatt is. Ezt egy másik járműre való átálláskor is értékelni fogja. Ha az alap és olcsóbb változat érdekli, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben.

-
A maximális nyomaték- és ezáltal teljesítménynövekedés a teljes fordulatszám-spektrumban jelentkezik, és motortípustól függően 10-25% között változik. Néhány szándékosan alulméretezett motor esetében ez a fent említett 25%-ot is elérheti, általában 15% körül van. Mindez a motorra és alkatrészeire gyakorolt negatív hatások nélkül történik (a biztonsági határértékeket soha nem lépik túl).
-
Nagy előnye az üzemanyag-fogyasztás érzékelhető csökkenése is. Ennek logikailag is van értelme. A nyomaték- és teljesítménynövekedés eredményeként ugyanahhoz a gyorsuláshoz reálértelemben kevesebb gázadásra van szükség. A kérdés ekkor az, hogy a valóságban valóban ugyanannyit gyorsulsz-e, vagy inkább a nyomaték nagyobb hullámán szeretsz csúszni, és ezért többet gyorsulsz, mint korábban...:)
ÖSSZERELÉS - saját erőinkkel vagy partneri szolgálatokkal
Ezen a videón láthatja, milyen egyszerű a powerbox összeszerelése. Itt láthatja a vezetékezés elvét csak a 3 érzékelő áthidalásával. Minden egyes konkrét motorhoz azonban pontos utasításokat kap a csomagban. Ha még mindig nincs kedve összeszerelni, elintézzük Önnek (csak a szállítás előtt kell jelezni).
-
Kérésre (megrendelés előtt) több tucatnyi partnerünkkel bárhová el tudjuk intézni a telepítést Csehországban, de Szlovákiában is. Ha azonban Ön ügyes tulajdonos, és ki tudja húzni az elektromos érzékelő csatlakozóját (pl. egyszerű csettintés az ujjaival vagy csavarhúzóval), akkor a járművek túlnyomó többségének összeszerelését otthoni körülmények között, felszerelés nélkül, saját maga is elvégezheti. Az alábbi videón láthatja, hogy mennyire egyszerű a szerelés.
-
Konkrétan minden motorhoz egy képes útmutatót is kap a csomagban, ahol az összes érzékelő színkóddal van ellátva a képen, és ugyanez a szín aztán fizikailag is megtalálható a megfelelő kábelen. Így mindig tudod, hogy hol található az érzékelő, és úgy mész be, hogy pontosan tudod, hogy melyik kábelt kell bedugni a tápegységből. Nem tudsz hibázni. Ha nincs kedve, a beszerelést régiótól függően kb. 700-1000 CZK-ért el tudjuk intézni.
